Seier mot Ålen.

Postet av Jarle Overvik den 3. Okt 2016

Vikvarvet revansjerte det smått forsmedelige nederlaget fra vårkampen. Bortelaget hadde ett stolpeskudd i første omgang og det var vel den ene store sjansen de fikk. Hjemmelaget burde absolutt føyd til mer enn to målscorere denne kampen , men fremdeles bommes det på de utroligste sjanser. Vi dominerte første omgang og ledet fortjent 2-0 til pause. Andre omgang velger jeg å forbigå i stillhet fordi det ble en orgie i dårlige mottak , pasninger og rett og slett rævvafotball.

Høydepunktene kom slik.

12 min. Runar med skudd like utenfor etter corner.

13 min. Halvard med godt skuddforsøk . keeper avverger med en fotparade.

18 min. Halvard med scoring fra sekstenmeteren i langhjørnet. Pasning Lars Erik. 1-0.

26 min. Runar på løp inn i sekstenmeteren og setter ballen forbi keeper og i mål.

Pasning Arnt Olav. 2-0

37 min. Runar med innlegg fra venstre. Lars Gøran skyter utenfor fra 4 meter!!!!!!!!!

45 min. Arnt Olav på blank kasse men velger å skyte med trefoten. Det gikk som forventet.

2-0 til pause.

58 min. Joar spiller Ove Jonny igjennom alene mot keeper men avslutningen blir for puslete og keeper redder.

Ok første omgang. Rævva andre. En søkkbløt Rødmyra får ta sin del av skylden for at finspillet uteble. En serierunde igjen. Trond borte førstkommende søndag.

Halvard og Runar med hvert sitt mål. Her burde det stått flere...