Fotballfesten 2015.

Postet av Jarle Overvik den 27. Nov 2015

Noen av de glade prisvinnere med sine trofeer.

Tradisjonen tro avholdt fotballavdelingen sin årsfest med innbudte gjester. Rundt 70 stk benket seg rundt bordet til middag, kaffe og kaker. Håndballavdelingen stilte damesterkt også i år og det var kanskje derfor at mange koner og samboere var med fra fotballsiden. Etter en litt turbulent pynteseanse i fjor hadde "mor" sjøl tatt hånd om bordduken i år slik at alt var i skjønneste orden da gjestene ankom. Håndballavdelingen satte også sitt preg på festen med diverse innslag. Det har vel aldri hendt i tidligere år at vi har hatt 70 stk med blått plastovertrekk over hodet, papptallerkner rundt ørene og "hårråtenn" i kjeften, rundt matbordet. De kreative tankene rekker ikke dit...men livåt det vart det.

Etter middagen ble det fortjent oppmerksomhet til de som holder hjulene i gang i fotballavdelingen, før årets priser ble delt ut. Mange kategorier var det, noen priser man helst skal unngå å få, til de man gjerne skulle ønske å få.

Mali og Lars Gøran fikk bestemannsprisene i klubbmesterskapet i friidrett der både håndball og fotball stilte mannsterkt. I lagkonkurransen var håndballdamene suverene og gikk seirende ut av alle tre øvelser. Det er imidlertid lagt inn protest mot vikvarvets "Karen Marie Elllefsen" alias John etter at resultatene ble kjent. Sistnevnte har gått i dekning på ukjent adresse og er ikke tilgjengelig for kommentar.

Andre prisvinnere.

Runar Overvik fikk fotballavdelingens høyeste utmerkelse, Selbyggens Pokal , for sin innsats gjennom mange år.

Arild Mosleth ble tildelt prisen for Årets beste spiller, stemt frem av spillerne selv.

Lars Erik og Runar ble toppscorere.

Ove Jonny fikk innsatsprisen.

Andre priser som ble delt ut var årets looser, årets sjåfør, årets latsabb, årets skade. Av hensyn til spillerne selv er navn utelatt her.

Også trenere og oppmenn ble gjort stas på av spillerne med gaveoverrekkelser.

Håndballtrenerne Gørlin og Laila bidro også med noen trøstens ord og gaver til fotballavdelingens trener og oppmenn som ikke har hatt en like god sesong som håndballavdelingen. Fjorårets gave er fremdeles nesten like hel og dette års gave ble derfor kvotebasert med tanke på neste år..

Også hovedlagets leder ,Stein Emstad fikk en fortjent oppmerksomhet fra de to dyktige damene.

Etter prisutdelingen ble det fest til musikk av Henning , Erik og Tomas, som stilte på kort varsel etter at Ole Paus og Benny Borg ikke dukket opp. Bra musikk av et band på veg opp og fram.

Klokken ett var festen ferdig og alle dro vel fornøyde hjem... tror jeg.