Fortjent tap mot Tyholttoppen

Postet av Jarle Overvik den 13. Mai 2019

Kapteinen med godkjent kamp men fikk følge av altfor få.

Vikvarvet i motvind bokstavlig talt, i begge omganger mot Tyholttoppen på Koteng Arena.

Hjemmelaget i føringen allerede etter 11 minutter på et skudd fra 35 meter. 16 minutter spilt når de øker til 2-0. Litt over halvspilt når vi får en redusering og nytt håp. Runar ned på venstre , hardt inn foran mål der Tommy er påpasselig frampå og setter ballen i mål fra kort hold. Tommy med god mulighet like før pause når han stjeler ballen fra en forsvarer, men keeper får avverget et godt skudd til corner. 2-1 til pause.

62 minutter og hjemmelaget øker til 3-1. Runar med skudd etter 80 minutter som blir reddet på streken. 2 minutter senere øker de til 4-1. Bjørnar satt opp alene med keeper minuttet etter, men skyter i keeper og over. Ingen kamp for historiebøkene der mangel på aggresivitet i forsvarsarbeidet for det meste var faværende, med unntak av en alltid like innsatsfylt Bjørnar( så lenge kreftene holdt).