Seier mot Remyra.

Postet av Jarle Overvik den 5. Sep 2017

Foto. Torgeir Hofsmo. Selbyggen.

Vikvarvet revansjerte det forsmedelige nederlaget fra vårkampen. Remyra , med to tidligere vikvarvetspillere på laget (Furan og Thingstad) kom til kort på Rødmyra og måtte reise hjem med 2-1 tap. Ingen stor fotballforestilling fra hjemmelaget heller men nok til å dra i land seieren. Kun en 25 minutters periode i første omgang satt spillet som det skulle og det var i denne perioden det første målet kom. Arild med frispark. Lars inn til Arnt som kontant setter ballen i mål. Bortelaget hadde en stor mulighet i første omgang da Joar ble fintet på rævva, men Martin vartet opp med en meget god redning.

Nære på igjen etter 56 minutter da Arnt skjøt i stanga etter et innlegg fra Jomar. Remyra utliknet til 1-1 like etter. Avgjørelsen falt i 82 minutt da Erik ble felt innenfor 16meteren og straffe til Vikvarvet. Den satte Martin sikkert i mål. Dermed en fortjent seier i en litt rotete kamp.