Unødvendig tap mot Hegra.

Postet av Jarle Overvik den 8. Sep 2016

Det ble et litt unødvendig tap mot Hegra på hjemmebane. For selv om hjemmelaget dominerte i banespillet var det Hegra som var mest effektive foran mål og vant til slutt 3-1.

Dårlig konsentrasjon fra start ga 0-1 i sekken etter bare 4 minutter. Tre vikvarvetspillere burde ha god kontroll på bortelagets spiss, men bom og bom så kom han alene igjennom mot Erik og scoret sikkert. 1-1 etter 32 minutter. Arild med frispark som Bjørnar stusser i mål. 1-1 til pause.

Vikvarvet enda mer dominant i banespillet i andre omgang. Men som i første ble innleggene for dårlig og besluttsomheten rundt motstanderens sekstenmeter for dårlig.

To kjappe scoringer imot i det 80. og 84 minutt avgjorde kampen.

To hakk ned fra forrige kamp mot Brekken var nok til at det ble tap. Jojo høstsesong så langt.

Arild (bildet) en av de mer positive denne gang.

Foto. Torgeir Hofsmo. Selbyggen