Ålen-Vikvarvet 3-1.

Postet av Jarle Overvik den 20. Jun 2016

Alle foto. Per Magne Moan. Nea Radio.

Denne gang møtte vi et lag som ikke hadde scoret all verden på sine første kamper, i likhet med oss. Med to straffer imot og overtidsscoring i andre omgang fikk hjemmelaget god hjelp fra et gavmildt vikvarvetlag.

Høydepunkter kom slik.

10 min. Innlegg fra Sindre til Bjørnar som scorer fra kort hold. 0-1.

29 min. Sindre med kjempesjanse, men skyter i stanga fra 7-8 meter.

31 min. En ålenspiller blir felt innenfor seksten. Klønete men grei straffe. 1-1.

69 min. En ålenspiller detter på veg ut fra seksten. Klønete men ikke straffe. Det mente ikke dommeren og 2-1 til hjemmelaget.

80 min. Ove Jonny med skudd fra 20 meter som smeller i tverrligger og ut.

91 min. Frispark Ålen. Vi står igjen med tre for raskt utspill, men i stedet scorer de. 3-1.

Om vi er i flytsonen? Nei. Murphys lov. Definitivt.

Joar vår beste denne gang. Spillemessig flere hakk ned fra de to siste kampene og begge lag bar preg av at denne kampen burde vinnes.

Vi er vår egen verste fiende for tiden. Jevne kamper tapes. Store sjanser brennes utenfor eller stengene står i veien. Og denne gang er vi litt for heit innenfor egen seksten. En jevn og tøff batalje var det på Kirkhusmoen der vi visstnok kælket fotball mens de spilte fin 4-3-3 fotball i følge hjemmelagets trener...Hallo !!!!!!.....

Ove Jonny så nære så nære på slutten.