Noen kampfakta

Postet av Jarle Overvik den 25. Mai 2017

Foto. Torgeir Hofsmo. Selbyggen.

Tre kamper spilt siden forrige oppdatering.

Tap 3-1 mot Kvik2 på Rosenborgbanen. Målscorer Stian Dyrdal. En fortjent seier til byguttene selv om de fikk god hjelp på sine scoringer.

Neste kamp var borte mot Remyra. Hjemmelaget i ledelsen på sin første passering av midtstreken etter 14 minutter. Utlikning på straffe ved Runar etter at Håkon ble felt. 1-1 til pause. Arnt Olav økte til 2-1 like etter pause etter å ha forfulgt en ball inn til keeper. Keeper skjøt i kroppen på Arnt og i mål. To ganger alene med keeper like etter uten å sette ballen i mål. I stedet snudde hjemmelaget kampen og vant 4-2 etter en hustri siste halvtime av Vikvarvet.

Årets første hjemmekamp mot Tydal 2. Tydalingene i ledelsen etter frispark. Utlikning til 1-1 ved Runar etter pause. Seiersmålet typisk for et lag i motgang. Sleivspark fra midten som får en (u)heldig sprett foran vår keeper og i mål. Til tross for store sjanser taper vi en kamp som vi har full kontroll på.

Ting kan bare gå oppover etter dette....